

Peruskurssi johdattelee myyjänvastuun alkeisiin. Kurssi on tarkoitettu oppijalle, joka on aloittamassa opiskeluaan kuluttajansuojasta elinkeinonharjoittajan näkökulmasta. Kurssilla oppija hahmottaa kuluttajakaupan toimintaympäristön ja oppii tarvittavaa kuluttajansuojan käsitteistöä.
}Fortsättningskursen är avsedd för studerande som har inhämtat information om konsumentskydd på grundkursnivå ur näringsidkarens synvinkel.
På kursen övar man på att iaktta ansvar enligt konsumentlagstiftningen.
På den här kursen bekantar du dig med miljömarknadsföring som fenomen och lär dig hur miljöpåståenden ska beaktas i reklam och marknadsföring. När du har avlagt kursen kan du tillämpa regleringen av miljöpåståenden och vet vilka begränsningar som är förknippade med användningen sådana.
Kurssilla opitaan, mitä toimiva asiakaspalvelu tarkoittaa ja mitä tulee huomioida sen järjestämisessä. Toimivan ja sujuvan asiakaspalvelun järjestäminen on sekä hyvän asiakassuhteen lähtökohta, että tärkeää yrityksen lakisääteisten velvollisuuksien täyttämiseksi. Kurssi soveltuu yrityksille ja elinkeinonharjoittajille.
Kurssilla opit mitä markkinointi, kaupallinen viestintä sekä mainonta pitää sisällään kuluttajansuojan näkökulmasta. Tutustut esimerkkien kautta, miten vältät sopimattoman, aggressiivisen sekä hyväntavan vastaisen markkinoinnin toteuttamisen työssäsi.
Kurssilla opit, mitä myyjän virhevastuu tarkoittaa ja miten se eroaa takuusta. Kurssin käytyäsi osaat säädösten sekä hyvän asiakaspalvelun mukaisesti hoitaa tilanteet, joissa asiakas valittaa virheellisestä tavarasta.
En föreläsningskurs som hjälper dig att utnyttja de konkreta råd för att förebygga problem som presenteras i konsumentombudsmannens riktlinjer. Borgenärer och uppdragstagare kan utnyttja utbildningen som stöd för att utbilda sin personal.