Aiheen kuvaus

  • Vaikuttajamarkkinoinnilla tarkoitetaan yritysten ja vaikuttajien välistä kaupallista yhteistyötä, jonka tavoitteena on yrityksen tuotteiden myynnin edistäminen tai brändin tunnettuuden kasvattaminen. Tällä kurssilla opiskellaan, mikä on yrityksen ja vaikuttajan vastuu kaupallisessa yhteistyössä sekä kuinka siitä kannattaa kertoa, jotta täyttää varmasti kuluttajansuojalain asettamat velvoitteet. 

    Tämä kurssi on tarkoitettu erityisesti aloittelevalle yrittäjälle, työelämän osaajalle sekä vaikuttajalle, joka haluaa kehittää osaamistaan vaikuttajamarkkinoinnin pelisäännöistä.

    ⌚ Suosittelemme, että etenet ja opiskelet kurssin osiot järjestyksessä. Kokonaisuudessaan kurssin suorittaminen kestää noin 45-60 minuuttia. 

    Tutustu kuluttaja-asiamiehen vuonna 2025 päivittämään linjaukseen: "Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa". Linjauksen tekstiä on tiivistetty tätä kurssia varten.

    Mukavia oppimishetkiä!