Toimivan asiakaspalvelun ABC
Aiheen kuvaus
-
Toimivan asiakaspalvelun järjestäminen on sekä hyvän asiakassuhteen lähtökohta että tärkeää yrityksen velvollisuuksien täyttämiseksi. Koska elinkeinonharjoittajan on asianmukaisesti toimiakseen huolehdittava, että kuluttaja voi asiakassuhteessaan käyttää tehokkaasti oikeuksiaan, on asiakaspalvelun toimittava sujuvasti.
Tällä kurssilla kerrotaan, mitä toimiva asiakaspalvelu tarkoittaa ja mitä tulee huomioida sen järjestämisessä.
Kurssin tavoitteena on edistää yrittäjien ja asiakaspalvelutehtävissä toimivien osaamista asiakaspalvelun perusvaatimuksista, asiakaspalvelun järjestämisen pelisäännöistä ja hyvään asiakaspalveluun ohjaavista käytännöistä.
Kenelle sisältö on tarkoitettu?
Kurssi on tarkoitettu kaikille elinkeinoharjoittajille. Kurssi soveltuu myös toisen ja korkea-asteen opetukseen.
Kurssi sisältää luettavaa aineistoa ja oppimista edistäviä harjoittelutehtäviä 📝.⌚Kokonaisuuden kesto on n. 30–45 minuuttia.