UUTTA! Opi tunnistamaan ympäristömarkkinointia
Aiheen kuvaus
-
Ympäristömarkkinoinnin on oltava selkeää ja perusteltua, eikä kuluttajia saa johtaa harhaan käyttämällä liioiteltuja tai totuudenvastaisia ympäristöväittämiä. Tällä kurssilla opit, millaiset ympäristöväittämät ovat sallittuja ja miten voit arvioida ympäristöväitteiden todenmukaisuutta.
Kurssin suoritettuasi tunnistat ympäristömarkkinoinnin tapoja ja osaat kysyä oikeita kysymyksiä kohdatessasi ympäristömarkkinointia.
Kenelle sisältö on tarkoitettu?
Kurssi soveltuu kuluttajille, jotka ovat kiinnostuneita omien ostopäätöstensä ympäristövaikutuksista ja haluavat oppia kriittistä mainonnanlukutaitoa. Kurssi syventää Ostajan askeleet -kurssien askelta "Etsin tietoa ja kohtaan mainontaa".
⌚ Kokonaisuuden kesto on n. 15–20 minuuttia.