Siirry pääsisältöön
Sivuston logo
  • Etusivu
  • Kampuksen sisältö
    KKV Valmentamo kuluttajakaupan ammattilaisille KKV Taitamo kuluttajille Materiaalit opettajille
  • Tuki ja ohjeet
  • Lisää
Suomi ‎(fi)‎
Suomi ‎(fi)‎ Svenska ‎(sv)‎
Käytät vierailijatunnusta
Kirjaudu
Etusivu Kampuksen sisältö Tiivistä Laajenna
KKV Valmentamo kuluttajakaupan ammattilaisille KKV Taitamo kuluttajille Materiaalit opettajille
Tuki ja ohjeet
Myyjän­vastuun jatko­kurssi
0
 
0,0 % Suoritettu 0 / 11

Sisältö

    • Sivu
      Sivu
      Sivu
      Tekstivastine Myyjänvastuupolku
    • H5P
      H5P
      H5P
      1.1 Kuluttajansuojan ABC
    • H5P
      H5P
      H5P
      1.2 Kaupallinen liiketoiminta
    • H5P
      H5P
      H5P
      1.3 Yrittäjäblogi
    • H5P
      H5P
      H5P
      1.4 Myyjänvastuun väittämät
    • H5P
      H5P
      H5P
      1.5 Kuluttaja-asiamies valvoo kuluttajansuojan toteutumista kuluttajakaupassa
    • H5P
      H5P
      H5P
      2.1 Alkupresentaatio markkinoinnin eri muodoista
    • H5P
      H5P
      H5P
      2.2 Mainonnan tunnistettavuus
    • Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Verkko-osoite
      Kuluttaja-asiamiehen linjaus: Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa
    • H5P
      H5P
      H5P
      2.3 Vaikuttajamarkkinointi
    • H5P
      H5P
      H5P
      2.4 Lapsiin kohdistuva mainonta
    • H5P
      H5P
      H5P
      2.5 Miten kuluttajien käyttäytymisestä hankitaan tietoa markkinointia varten?
    • H5P
      H5P
      H5P
      2.6 Alemarkkinointi
    • H5P
      H5P
      H5P
      2.7 Kuluttajaneuvonnasta kysyttyä
    • H5P
      H5P
      H5P
      3.1 Vastuut kaupanteossa
    • H5P
      H5P
      H5P
      3.2 Alkupresentaatio
    • H5P
      H5P
      H5P
      3.3.Kuluttaja-asiamiehen blogi
    • H5P
      H5P
      H5P
      3.4 Hinnan ilmoittaminen
    • H5P
      H5P
      H5P
      3.5. Sanaristikko kaupan teon vaiheista ja tavoista
    • H5P
      H5P
      H5P
      Kuluttajaneuvonnasta kysyttyä askel 3
    • H5P
      H5P
      H5P
      4.1 Alkupresentaatio
    • H5P
      H5P
      H5P
      4.2 Myyjän vastuu ei ole niin mustavalkoinen asia -video
    • H5P
      H5P
      H5P
      4.3 Virhevastuu tilanteet tutuksi.
    • H5P
      H5P
      H5P
      4.4 Kuluttajansuojan toimijat
    • H5P
      H5P
      H5P
      Kuluttajaneuvonnasta kysyttyä
    • Palaute
      Palaute
      Palaute
      Anna palautetta kurssista
    • H5P
      H5P
      H5P
      5.1 Alkupresentaatio
    • H5P
      H5P
      H5P
      5.2 Asiakasuskollisuus
    • H5P
      H5P
      H5P
      5.3 Miten opiskelu sujui?
    • Sivu
      Sivu
      Sivu
      Ohjeet tentin suorittamiseen
    • Tentti
      Tentti
      Tentti
      Myyjänvastuun jatkokurssin tentti
    • Sivu
      Sivu
      Sivu
      Ohje opettajalle
    Ohita
    Rekisteröidyitkö käyttäjäksi?

      

    ➡️ Parhaan hyödyn opiskeluista saat, kun rekisteröidyt käyttäjäksi.  Kirjautuneena aiemmin tehdyt tehtävät tallentuvat käyttäjätunnuksellesi. Luo tunnukset täältä! 

        


    1. Etusivu
    2. Kurssit
    3. KKV VALMENTAMO - Kuluttajakaupan ammattilaisille
    4. Myyjänvastuun jatkokurssi.
    5. 5. Jälkimarkkinoin tai päätän asiakassuhteen

    Myyjän­vastuun jatko­kurssi

    Aiheen kuvaus

    • Tervetuloa jatkamaan myyjänvastuun opiskelua jatkokurssille!

      Oletko jo perehtynyt myyjänvastuun käsitteisiin ja toimintaympäristöön? Tiedätkö, mitä myyjänvastuulla tarkoitetaan ja missä sitä tarvitaan? Jos vastasit kyllä, tämä kurssi on sinulle. 

      Tällä jatkokurssilla harjoittelet myyjänvastuun mukaan toimimista. 

      Tehtävien avulla opit kuluttajansuojaan liittyviä asioita ja saat valmiuksia toimia tavallisimmissa myyntitilanteissa lain edellyttämällä tavalla. Lisäksi opit, mistä löydät tietoa kauppaan ja kaupantekoon liittyvien tilanteiden ja ongelmien ratkontaan. Parhaiten opit, jos olet ennen tämän kurssin aloittamista opiskellut Myyjänvastuun peruskurssin. 

      Kurssia on päivitetty maaliskuussa 2025. Tekstivastineen kuvalle löydät tästä.

      Oppimisen iloa!  

       

    • 1. Toimin yrityksessä
    • 2. Markkinoin
    • 3. Teen kauppoja
    • 4. Ylläpidän asiakassuhdetta
    • 5. Jälkimarkkinoin tai päätän asiakassuhteen
    • Tentti
      • Laadukas asiakaspalvelu on avain asiakassuhteen säilymiseen

        Asiakassuhteen hoitaminen tuottaa yritykselle arvokasta palautetta asiakkailta ja sen avulla yritys voi kehittää liiketoimintaansa ja säästää resurssejaan.  Jälkimarkkinointi tarkoittaa asiakkuuden hoitoa ostotapahtuman jälkeen. Asiakkuuden laadukas hoito lisää asiakastyytyväisyyttä ja -pysyvyyttä. Asiakassuhteiden ylläpitäminen on yleensä myös taloudellisesti edullisempaa kuin uusien asiakkaiden hankkiminen. 

         

        Alla oleva diaesitys ohjaa sinua opiskelemaan ja pohtimaan asiakassuhteen ylläpitoa, jälkimarkkinointia ja sitä, miten toimia kun sopimuskausi on päättymässä. Näet edistymisesi ja pääset siirtymään eteenpäin dioissa alareunassa olevan sinisen palkin avulla.

         

      • Myytävästä tuotteesta tai palvelusta riippuen jälkimarkkinointi saattaa sisältää opastusta tai kyselyitä, joiden avulla yritys voi tunnistaa asiakkaiden mahdollisia ongelmia tuotteen tai palvelun kanssa. Kaikkien näiden toimenpiteiden tavoitteena on asiakassuhteen ylläpitäminen ja seuraavan tilauskerran varmistaminen.

         

        Tehtävä. Mitkä asiat vaikuttavat asiakasuskollisuuteen? Klikkaa alla olevan kuvan ✅ -merkkejä.

         

      •  

        Hienoa, olet nyt suorittanut myyjänvastuun jatkokurssin!
        Kehitämme KKV Kampusta. Keräämme käyttäjäpalautetta ja olemme kiitollisia, jos ennätät vastata palautekyselyymme. Kiitos!

         

      • Palaute kuvake
        Anna palautetta kurssista
    ◄4. Ylläpidän asiakassuhdetta
    ►Tentti

    Käytät vierailijatunnusta (Kirjaudu)
    Saavutettavuusseloste

    KKV Kampuksen käyttäjätuki
    Tietosuojaseloste

    Tilaa KKV Kampuksen uutiskirje

    Etusivu
    • Kampuksen sisältö
      • KKV Valmentamo kuluttajakaupan ammattilaisille
      • KKV Taitamo kuluttajille
      • Materiaalit opettajille
    • Tuki ja ohjeet
    • Suomi ‎(fi)‎
      • Suomi ‎(fi)‎
      • Svenska ‎(sv)‎
    Etusivu