Såg du till att registrera dig på KKV Campus?

 

 

➡️

Du får störst nytta genom att registrera dig som användare. Det gör du via inloggningssidan. När du är inloggad sparas tidigare utförda uppgifter på ditt användarkonto för att följa din framsteg. Det är trevligt att återgå till studierna när du kan fortsätta där du slutade vid din senaste inloggning.

 

 

 

Vanliga frågor och svar

 

1. Jag kan inte logga in på KKV Campus eller har tekniska problem med att använda plattformen. Var får jag hjälp?

Kontakta oss så försöker vi besvara din fråga och lösa ditt problem så snabbt som möjligt: KKV Campus användarstöd.

2. Varför kan jag inte göra tentamen på baskurserna?

Tentamen för bas- och fortsättningskurser är endast tillgängliga för inloggade användare. Kom därför ihåg att logga in på https://kkv-kampus.fi/login/, så får du tillgång till både tentamen och din framstegsspårning.

3. Jag använde KKV Campus senast för ett år sedan, och nu ser det ut som att jag inte har gjort några studier där tidigare. Vad beror detta på?

Din framgång och dina prestationer sparas i systemet för ett läsår i taget. Under sommarmånaderna utförs underhålls- och uppdateringsarbeten på KKV Campus. Eventuella uppdateringar kan nollställa framstegsspårningen. Om du behöver information om dina tidigare studier, kontakta oss: info-kkvkampus@kkv.fi.

4. Vi skulle vilja få en presentation av KKV Campus till vår läroanstalt. Är det möjligt att beställa en sådan av er?

Vi håller Teams-föreläsningar för grupper med över 20 deltagare om innehållet och kurserna på KKV Campus. Presentationen anpassas alltid enligt önskemål. Ta gärna kontakt så kommer vi överens om samarbetet.

 

 

Beskrivningar  

 

Tillgänglighetsbeskrivning
Dataskyddsbeskrivning