Gå direkt till huvudinnehåll
Kilpailu- ja kuluttajavirasto Back to course
  • Suomi ‎(fi)‎ Svenska ‎(sv)‎
  • Du besöker oss just nu som gäst (Logga in)

UUTTA! Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa

  1. Startsida
  2. Kurser
  3. KKV TRÄNINGSRUMMET– Kurser för att främja företagarens och näringsidkarens kompetens
  4. Vaikuttajamarkkinointi kopio
  • Tunne vastuusi vaikuttajamarkkinoinnissa!


    Vaikuttajamarkkinoinnilla tarkoitetaan yritysten ja vaikuttajien välistä kaupallista yhteistyötä, jonka tavoitteena on yrityksen tuotteiden myynnin edistäminen tai brändin tunnettuuden kasvattaminen. Kaupallinen yhteistyö voi syntyä esimerkiksi siten, että yritys ja vaikuttaja tekevät sopimuksen yrityksen tuotteita koskevasta sisällöntuotannosta.

    Tämä kurssi on tarkoitettu yrityksille ja elinkeinoharjoittajille. Kurssilla opit, mikä on yrityksen vastuu vaikuttajan kanssa tehtävässä yhteistyössä ja kuinka kaupallisesta yhteistyöstä pitää kuluttajansuojalain mukaan kertoa oikein.

    Kurssilla sovelletaan Kuluttaja-asiamiehen vuonna 2019 antamaa linjausta: "Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa". 

    ⌚ Suosittelemme, että etenet ja opiskelet kurssin viisi askelta järjestyksessä. Kokonaisuudessa mikrokurssin suorittaminen kestää noin 20 minuuttia.
    Kurssisisältö on yhteiskehitetty Laurean YAMK opiskelijoiden kanssa syksyllä 2022.

    Mukavia oppimishetkiä!

  • 1. Markkinoin­nin tunnis­tettavuus

  • 2. Kenellä on vastuu kaupallisen yhteis­työn merkitse­misestä?

  • 3. Mai­non­nan mer­kit­semi­nen

  • 4. Alaikäiset kohderyhmänä ja alaikäiset tavoittava markki­nointi

  • 5. Lain­säädän­tö

Markkinoin1

Kurssi syventää Myyjänvastuun perus- ja jatkokurssilla oppimaasi askeleella ” Markkinoin”.

Hoppa över Rekisteröidyitkö käyttäjäksi?
Rekisteröidyitkö käyttäjäksi?

➡️ Parhaan hyödyn opiskeluista saat, kun rekisteröidyt käyttäjäksi.  Kirjautuneena aiemmin tehdyt tehtävät tallentuvat käyttäjätunnuksellesi. Luo tunnukset täältä!

  • Startsida
  • Back to course
  • 1. Markkinoin­nin tunnis­tettavuus
  • 2. Kenellä on vastuu kaupallisen yhteis­työn merkitse­misestä?
  • 3. Mai­non­nan mer­kit­semi­nen
  • 4. Alaikäiset kohderyhmänä ja alaikäiset tavoittava markki­nointi
  • 5. Lain­säädän­tö
  • Stäng av animerad navigering
  • Kalender
Du besöker oss just nu som gäst (Logga in)

Accessibility statement

KKV Kampuksen käyttäjätuki
Tietosuojaseloste

Startsida
  • Svenska ‎(sv)‎
    • Suomi ‎(fi)‎
    • Svenska ‎(sv)‎
Kilpailu- ja kuluttajavirasto